Foro de Poemas y Poesía, un lugar de encuentro para todos los poetas.
19 de Junio de 2019, 15:53:22 *
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias: Después de tantos años con ustedes, debo informarles que a finales de este año 2019 cerraremos el Foro, por lo que deberían salvar sus trabajos para no perderlos.
Un abrazo a todos y gracias
Merche

Inicio   Ayuda Calendario Ingresar Registrarse  
Páginas: [1]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: No es un poema, pero es un texto poético ^^ (está en catalán)  (Leído 1477 veces)
Ophelia Raven
Nuevo
*
Desconectado Desconectado

Spain Spain

« : 04 de Julio de 2012, 13:01:34 »

QUAN ELS SENTIMENTS ES TORNEN RECORDS

Avui em trobo dins un univers infinit creat per mi mateixa, agafant fragments de diferents realitats per a saber com ha de ser la meva.
Busco també pels racons de la meva ment i trobo runes, camps florits, llacs torbats per la còlera del meu cor, vent que s'ha endut l'odi i ha deixat arrelades a la terra només les memòries que tant m'han marcat... I allà, amagat dins un capoll de seda trobo el teu record, encara hivernant i esperant a que vingui una primavera que només puc portar jo. Ara penso en tot el que em vas fer sentir, en aquells fragments sorgits dels meus sentiments cap a tu que van fer un cuc de seda de l'història d'aquells mesos. Me'l miro detingudame nt i veig que l'he esquerdat i refet moltes vegades. Potser es deu a que encara no ets un record, a que la teva presència segueix a la meva ment; sabent que encara ets palpable. Intento esquerdar-lo i fer que surti la papallona, la que volarà amb els colors dels bons moments pels meus pensaments eterns, deixant petrificade s al capoll totes les llàgrimes que vaig deixar anar...
Avui em trobo a aquest univers i t'espero a tu, la persona que vindrà ja com a papallona i s'instalarà al meu sentir i no a la meva ment; a poc a poc i volant t'obriràs lloc i faràs un cel obert d'una esquerda al sostre de la cova.
Páginas: [1]   Ir Arriba
  Imprimir  

Ir a: